Eurovea II

Pribinova, 8, Bratislava, Slovensko, 15000

Základní údaje

Status
Development
Typ
Obchodní centrum
Výstavba
2010
Rozšíření
2023
Podlaží
3
Parkovacích míst
4000
Kotevní nájemci
Primark, Decathlon, Peek & Cloppenburg, SportsDirect.com, New Yorker, Humanic, H&M, Reserved, Datart, Billa, Cinema City
Exkluzivně
Ano
Jednotek
320

Popis budovy

Druhá fáze Eurovea je dokončením plnohodnotné městské čtvrti. Eurovea svým významem a funkcí již dnes přesahuje standardní obchodně-rezidenční projekt. A druhá fáze přinese ještě více – plnohodnotnou městskou čtvrť: veřejná prostranství, dětská hřiště, relaxaci na nábřeží, restaurace, kavárny, obchody, rezidence a kanceláře.

Příběh projektu Eurovea se začal psát v roce 2010 a o pozici prestižního a úspěšného nákupního bulváru nerozhodl silný developer ani značky, které Eurovea prezentovala. O této pozici rozhodli především spokojení návštěvníci, kteří si Euroveu oblíbili nejen jako cíl svých nákupů, ale také jako centrum mnoha kulturních a společenských akcí, místo pro zábavu a odpočinek.

S celkovou pronajímatelnou plochou 60 000 m2, která se zvýší o dalších 25 000 m2, se Eurovea stane největší obchodní a zábavní zónou na Slovensku, která otevře své brány v dubnu 2023.

Současně se Eurovea stane součástí rozsáhlé zástavby a moderní čtvrti Eurovea City – bratislavského „Manhattanu“, jehož součástí bude první slovenský rezidenční mrakodrap (s výškou 170 metrů), nové kancelářské budovy, dokončená tramvajová trať, lávka spojující Euroveu s druhou stranou Dunaje, otevřená sportoviště a ještě živější lokalita spojující roli nového společenského a kulturního centra města.

Nyní se nachází ve 2. fázi a více než 80 % prostor již má přihlášené nájemce.

Největším lákadlem bude dvoupodlažní Primark, první prodejna irského módního řetězce na Slovensku. Vedle Primarku jsou to také prodejci sportovní módy Nike, britská značka JD Sports, nové větší Mango, jehož součástí je Mango Man, úspěšná online platforma Modivo a eObuv. Módní nabídku zpestřuje koncept Halfprice, v němž mohou zákazníci nakoupit výrobky známých světových značek za výjimečné ceny na největší ploše na Slovensku. Segment služeb doplní koncept prémiového supermarketu Tesco.

Pozitivních změn se dočkala i gastrosekce, kde se zdvojnásobila plocha nové jídelny. S 1 156 místy k sezení, doplněnými o Food Hall, a 16 restauracemi na dunajské promenádě vznikne největší gastro destinace na Slovensku. Také Cinema City se po rekonstrukci rozroste na 17 sálů a o zcela nový koncept VIP.

Obchody v současné obchodní pasáži procházejí redesignem, rozšířením nebo přemístěním.

Význam a pozice Eurovea poroste s jejím rozšířením a okolním rozvojem a tým Cushman & Wakefield je připraven představit vám možnosti pronájmu a potenciál atraktivních výnosů v tomto slovutném projektu.

Prezentace projektu Eurovea II je k dispozici na tomto odkazu.

Chcete si pronajmout obchodní prostory v Eurovea II? Kontaktujte nás.

Video

Prozkoumat oblast

Doprava
Restaurace
Obchody
Kavárny a bary
Umění a zábava
Sport